Even voorstellen… Shanna Bozuwa van Red Pumpkin!

Shanna Bozuwa, de ‘persoon’ achter Red Pumpkin. Leuk dat je de moeite neemt om wat meer over mij te lezen. Wie ben ik en waar kom ik vandaan? Geboren in Duitsland maar sinds mijn vierde jaar woonachtig in Nederland. Opgegroeid in Amersfoort en daarna vertrokken naar bourgondisch Breda (nog steeds mijn favoriete stad!). Recent ben ik verhuisd naar het prachtige Zeeland, naar Zierikzee op precies te zijn. Reden? De liefde. Cheesy hè?

Verder ben ik gek op reizen, (mijn) honden en mooie avonturen!

Passie voor marketing & horeca

Al op jonge leeftijd ontwikkelde ik een sterke passie voor de horeca. Ik houd van de diversiteit onder de gasten, de dynamiek en de gezelligheid. De ultieme beloning van hard werken: een gast wiens dag of avond jij nóg mooier hebt gemaakt. De trots die je voelt als team. De blije gezichten van je gasten.  Zelf heb ik dan ook jarenlang met veel plezier in de horeca gewerkt.

Tijdens mijn studie International Leisure Management heb ik stage gelopen bij AB InBev in Breda. Een prachtige bedrijf met sterke merken als Jupiler, Hertog Jan, Leffe, Corona, Budweiser en Stella Artois. Hier heb ik meegewerkt aan de Vaderdag campagne (Grand Prestige) en was ik verantwoordelijk voor het social media beheer van Hertog Jan. Een waanzinnige leerzame tijd!

Na mijn studie heb ik bij diverse bedrijven gewerkt, van commerciële functies bij internationale groothandels tot marketing & sales functies bij verschillende opdrachtgevers in de hospitality branche. Onder andere de VVV in Amersfoort, een cateraar en een restaurant. De passie voor de gastvrijheidssector is nooit verdwenen!

Horeca ondernemers hebben geen tijd voor marketing

Wat mij opviel toen ik zelf in de horeca werkte is dat veel zaken, zelfs de trendy restaurants en hotels, niet of zéér minimaal aan marketing doen. De menukaart, het interieur en de gerechten zien er gelikt uit maar online laat de presentatie meestal te wensen over. En dát is jammer.

Als je iets doet, moet je het goed doen!

Zei mijn vader altijd. Daarom heb ik mezelf een aantal kritische vragen gesteld: hoe kun je de marketing voor horeca ondernemers uitvoeren als je geen beschikking over goed beeldmateriaal hebt? Wie gaat die foto’s aanleveren en wanneer? Hoe garandeer je continuïteit? Hoe ga je kwaliteit waarborgen? Kortom, hoe reëel is het dat ondernemers in de horeca tijd en kennis hebben om professionele foto’s te maken? De conclusie bleek al snel: de enige manier om dit goed te doen, is door het zelf te doen. Compleet ontzorgen.

Red Pumpkin – Ontzorgen

Zo kwam ik op het idee van Red Pumpkin: Marketing & Fotografie. Niet alleen voer ik de marketing uit; ik zorg óók voor aantrekkelijke en professionele foto’s. Dat betekent geen stress en gedoe meer om je social media, geen verouderde website teksten en geen knullige onscherpe foto’s. Ook andere marketing materialen zoals een flyer, advertorial of een nieuw logo kan ik voor je regelen. En mocht ik het zelf niet kunnen, dan regel ik een betrouwbare partner die dat wél kan. Ontzorgen, daar sta ik voor.

Goed verhaal. En nu even praktisch?

Red Pumpkin biedt een full-service marketing dienst: on- en offline marketing, inclusief professionele fotografie, voor een vaste prijs per maand. Je start met een abonnement welke je na een periode van 3 maanden kunt opzeggen. Jarenlange contracten, daar zit niemand op te wachten.

Zullen we snel eens een kopje koffie drinken samen? Mail me gerust!